Sabtu, 1 Mei 2010

vespa haji saad


vespa sapa la yang aku bedal naik ni....hahhahahah bedal saja...nie kat umah lama aku tepi umah hj seman imam masjid sungai seluang tag line dia'najis tuiiii"hahhahaha sapa dok sungai seluang tau la dia cukup famous kat kg tu......aku besa gari tangan dia skali ngan gari mainan aku dulu apa lg kena taruhh laaa....berbalik kepada crita gambar nie.umah aku nie dulu kedai runcit yang di usaha kan oleh tok wan aku incik mohamad bin hamid atau lebih dikenali dengan nama glemer dia tok mat gemuk....masa tu abah aku dok keja cikgu lg..yang wujud masa tu aku ngan abg aku jaaa...adik2 yang lain tak merasa dok umah niee.dan tak merasa dok dlm suasana kampung.kalau nak imbas balik kengan nie aku mesti tak leh nak tulis dlm niee.banyak kengan yang ada dlm dekat umah tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan