Isnin, 3 Mei 2010



the godfather cerita yang mengisah kan tentang keluarga mafia yang bertapak di america dr pada pendatang hinga membina empyarnya sendiri.cerita yang mengisah kan kehidupan don vito carleons yang lari dari italy dan memasuki amerika dan mula membina satu keluarga yang digeruni oleh semua rakyat amerika.fiilem yang di tulis oleh Mario Puzo dan di arah oleh Francis Ford Coppola ini memang menarik kalau korang layan tak caya try la.don carleons sebangai pengasas gagasan mafia itu cukup pandai mangatur setiap strategi yang memudah kan kerja nya.lebih kurang kalau kat mlaysia nie diorg pangil tok ayah laaa.tp dia nie tok ayah yang pandai dan cerdik.dan setaiap kerja kerja gelap nya tidak terlibat ngan dadah.dengan unkapan "the offer can't refuse"sebagai treadmark yang digunakan oleh keluarganya.setelah ketidaan don carleon anak nya telah menganas lag dasyat...korang tengok la sendirik aku malaih dah aa nak cerita...cerita peberet aku.nie gara2 abg aku la niee.hahhahahhaha.dr situ aku mula menjadi peminat the god father dan idola aku ialah don carleons dan anak nya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan